Jak vám pomohu

reklama na internetu

TADY JE ZPŮSOB, JAK VÁM PŘIVEDU ZÁKAZNÍKY Z INTERNETU

Dobrý den, vítejte na mém webu. Jmenuji se Richard Kulda a mám jediný cíl: Přivést vám zákazníky z internetu…. se ziskem

Vybudujte si značku svého Hotelu či penzionu sami. 

Nespoléhejte na Slevomaty a drahé portály cestovních agentur, oni vám značku nevybudují.  

Několik zásadních kroků, jak toho docílit.  

Reklama „co neměříš to neřídíš“  

Spouštíme pouze měřitelné reklamy, které jsou ziskové a víte přesně, kolik vám reklama přivádí zákazníků.  

Nevydávejte už peníze do reklamy, která se zobrazuje lidem, kteří nemají o váš produkt zájem.  

Zacílíme reklamu na vašeho zákazníka a najdeme lidi, kteří mají o daný obor a o váš produkt opravdu zájem.  

Poté nastavíme strategii reklam, kdy zobrazíme reklamu pouze těmto lidem.  

Výsledkem bude méně peněz za reklamu a více zákazníků.  

Rozpočet nastavíme na určité období, rozpočet určíte samy což znamená, že vaše peníze jsou stále pod vaší kontrolou.  

Vše probíhá individuálně. Jinak to ani nejde. Každá firma má jiné potřeby a požadavky a nelze aplikovat jednu strategii pro všechny firmy.  

Vše měříme a vy máte přehled o tom, kolik vám naše spolupráce přináší zisků. „co neměříš to neřídíš“  

Podchytíme lokalitu a konkurenci  

Reklama v obchodě vaší konkurence?  

Ano, přesně to uděláme, využijeme vaší konkurenci a zobrazíme vaši reklamu jejím zákazníkům.  

Převezmeme kontrolu nad vyhledáváním.  

Z vlastní zkušenosti vím, že se nenakupuje při první návštěvě webu (obchodu) sám nejsem jiný. Nejprve jako většina lidí, hledáte možnosti, zjišťujete informace a poté teprve koupíte.  

Internet je místo neomezených možností plné informací a místem pro inspiraci. Každý z nás právě proto internet navštěvuje, ale nikdo nekoupí první věc, kterou uvidí.  

Vaši zákazníci nejsou jiní.  

Neutrácejte ohromné sumy za SEO, abyste byly na prvním místě ve vyhledávači.  

Místo toho je důležité být všude, kam se potencionální zákazníci podívají a všude tam jim zobrazit vaši reklamu,  

Tímto způsobem převezmeme kontrolu nad vyhledáváním.  

Reklamu jim budeme zobrazovat do doby, dokud nenakoupí, nebo dokud budeme chtít jim reklamu zobrazovat.  

Vaše konkurence utrácí spoustu peněz, aby byli na prvním místě ve vyhledávači, ale jak jsem se již zmínil nikdo nekoupí na první stránce, kterou navštíví.  

Toho využijeme.  

Začneme jim zobrazovat reklamy od prvního dne, kdy se o daný produkt začali zajímat až do doby, dokud nekoupí.  

Zájmy o dané téma  

Každý člověk je potencionální zákazník.  

Každý potencionální zákazník má určitý zájem a na internetu se pohybuje v oblasti která ho zajímá. Například turistika, nebo cestování.  

Potencionální zákazník navštěvuje místa s tématem, které ho zajímá, web, videa a podobně.  

Na těchto místech a všude kolem začneme zobrazovat vaši reklamu jen těm kteří se chystají ke koupi vašeho produktu.  

Retargeting kontaktů  

Toto většina vaší konkurence podceňuje a nedělá.  

Toto je příležitost pro vás.  

Je důležité mít databázi zákazníků, pokud jí nemáme začneme ji tvořit.  

Nastavíme systém a začneme zobrazovat reklamy právě těmto lidem.  

Sociální sítě o nás mají opravdu hodnotná data a znají nás mnohdy lépe jak naši blízcí.  

Pomocí seznamu najdeme podobné lidi vašim zákazníkům a začneme jim zobrazovat vaše reklamy.  

Reklamu zacílíme přímo na takovou skupinu, kterou potřebujete, například muži v určitém věkovém rozpětí a reklamu zobrazíme jenom jim.  

Možnosti jsou prakticky neomezené.  

Webové stránky, které prodávají

Většina firem má webové stránky, které jsou designově hezké, ale velmi špatně prodávají.  

Většinou jsou to katalogy, které lidé prolistují a jdou dál.  

Nejdříve zjistíme, jak funguje váš prodejní proces. Zjistíme, jestli lidé nakupují přímo na vašich stránkách? Nebo kupují ve vašem kamenném obchodě? Nebo prodáváte přes telefon nebo email? Anebo prodáte svůj produkt nebo službu tomu, kdo se nejdříve registruje a pak je následujete.  

Použijeme internet a sociální sítě, abychom co nejvíce lidí přivedli právě tam kam potřebujeme, aby navštívily web a objednali si pobyt u vás na hotelu, nebo zavolaly na telefon a objednali si určitou službu.  

Webové stránky co nejjednodušším způsobe řeknou lidem, co mají udělat.  

Potencionální zákazník se na stránkách musí jednoduše vyznat a udělat akci, kterou chceme, aby udělal (objednat, nakoupit, přijde)  

Social Media Marketing  

Používáme sociální sítě, abychom vám přivedli zákazníky.  

Nikoliv bezcenné lajky a fanoušky, kteří vám nezaplatí.  

Nejdříve zjistíme, kdo je váš ideální zákazník.  

Vytvoříme obsah.  

Upoutáme pozornost  

Zobrazíme reklamu.  

Přivedeme na webové stánky.  

Řekneme, co mají udělat.  

Shrnutí výsledkem jsou, nový zákazníci z internetu ve vašem oboru a budování značky se ziskem.  

 

 

Pokud máte zájem s námi spolupracovat, tak nám řekněte více o vaší firmě ve formuláři níže. Ozveme se vám, co nejdříve a domluvíme si čas, abychom si mohli o všem promluvit.

 

 

 

Pomohu vám.

Zanechte svůj kontakt

© 2020 Richard Kulda, IČ: 72774240