Vítejte, jsem Barbora. A jako matka dvou úžasných dětí, Radima a Sáry, vím, kolik toho přichází s podnikáním a rodinou. Ale znáte co? Díky internetovému marketingu můžeme tyto dvě světů propojit a využít je ve svůj prospěch. Internetový marketing je současností a budoucností podnikání. Faktem je, že technologie se vyvíjejí a inovují tak rychle, že pokud neudržíte krok s digitálními trendy, jste v podnikání out. Zamysleli jste se někdy, proč je internetový marketing tak populární? No, kromě skutečnosti, že je to nejpohodlnější forma marketingu, je také nejdostupnější a nejefektivnější forma reklamy. Mimochodem, víte že 97% lidí hledá místní podnikání online? To je obrovské číslo a měli byste ho využít ve svůj prospěch.
Znáte význam SEO (Search Engine Optimization) v internetovém marketingu? Pokud ne, pak jsme na správné cestě. SEO je proces, který zajišťuje, že vaše webové stránky jsou co nejvíce optimalizovány, aby vám přinesly co nejvíce návštěvníků. Nezáleží na tom, jak skvělý je váš produkt nebo služba, pokud ho lidé nevidí online, tak je to jako byste ho neměli. Proto je SEO tak důležité pro podnikání. A to je přesně to, čemu se budeme dnes věnovat. Musím vám říci, že i když SEO může být komplikované, jedná se o neuvěřitelně účinný nástroj. A jestliže vás to nějak stresuje, berte to jako sudoku - tedy jako zábavu, která vám může přinést skvělé výsledky.
Naučme se, jak využít sociální média pro růst podnikání. Proč? Protože dnes je téměř každý online. A pokud váš podnikatelský plán nezahrnuje marketing na sociálních médiích, riskujete, že ztratíte obchodní příležitosti. Můj syn Radim mi jednou řekl, že když bude velký, chce být „influencer“. No, možná to zní divně, ale ve skutečnosti je to plán, který se dá využít i v podnikání. Protože i vy můžete pro svou firmu vytvořit velkou online komunitu, která vám přinese pozitivní efekt.
Pokud si myslíte, že email marketing je zastaralý, mýlíte se. Je to jeden z nejsilnějších nástrojů v internetovém marketingu. A uděláme všechno pro to, abyste poznali, jak ho efektivně využít. Možná vám tato skutečnost přijde vtipná, ale víte, že průměrný návratnost investice do email marketingu je 3800%? No, je to pravda. A z toho důvodu je emailový marketing stále jedním z nejúčinnějších nástrojů v internetovém marketingu.
Další věc, kterou byste měli vědět, je PPC (Pay Per Click) reklama. Co to je? Jednoduše řečeno, jde o reklamu, za kterou platíte za každé kliknutí. Také to může být super účinná strategie pro růst vašeho podnikání. Chcete malý tip? Čím lépe se vám podaří cílit na správnou skupinu lidí, tím efektivnější bude vaše PPC kampaň. A já vám řeknu, jak na to.
Měli byste se zaměřit také na content marketing. Proč? Protože „obsah je král“. Bez kvalitního obsahu, který přináší hodnotu lidem, je těžké se v digitálním světě prosadit. Takže jestliže váš web nenabízí žádný obsah, který by byl pro vaše návštěvníky užitečný, je čas to změnit. A já vám řeknu, jak na to.
A nakonec, ale rozhodně nejméně důležité, je, že byste měli umět používat web analýzy. To je proto, že pokud neuděláte analýzu svých marketingových snah, jak budete vědět, co funguje a co ne? Web analytika vám umožní sledovat, analyzovat a měřit výsledky vašeho internetového marketingu.
S internetovým marketingem máte možnost růst a vyvíjet se, aniž byste museli věnovat obrovské množství času a peněz. Je to cesta, jak dosáhnout svých podnikatelských cílů a stát se úspěšnějšími. Takže, jste připraveni na to, abyste se ponořili do světa internetového marketingu? Začněte přemýšlet o tom, jak můžete využívat tyto nástroje ve svůj prospěch. A já tu budu, abych vám pomohla na vaší cestě. Buďte úspěšní a nezapomeňte se smát. Protože jak říká moje dcerka Sára: „Mamko, smích je nejlepší lék.“